|
Balbutická komunita fórum o všem možném a koktavosti nejvíc:-)
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Cufi
|
Zaslal: st říjen 12, 2011 7:15 am Předmět: Poznatky koktavého |
|
|
Zdravím
je mi 23 let a koktám co jsem začal mluvit. Studuji na VŠ a píšu bakalářkou práci na téma " Koktavost pohledem zainteresovaného" ... Rád bych se podělil s věcimi co se mi přihodily, léčby a tak různě. Třeba si z toho někdo něco vezmě, třeba ne.... whatever
Je třeba si uvědomit, že samotné návštěvy logopedie nestačí k tomu aby jste přestali koktat. Mohou jen zmírnit příznaky. Je třeba spolupráce s foniatry či psychologi. Samozřejmě u lidí co mají koktavost získanou je větší procento na "uzdravení" než lidí, kteří koktají od narození jako třeba já.
Logopedie u mě proběhla bez úspěchu...zkoušel jsem léčilete pomocí bylinek a nějákých zaříkavadel to bylo spíš k smíchu. S psychologem byl fajn pokec, uvolníte se, zrelaxujete ale za den, dva je to vše z5.
Četl jsem tu o panu Profesorovi Pešákovi. Byl jsem zařazen do výzkumu 40 lidí na testování prášku Foradil pomocí inhalací. Ušelechtilá myšlenka, ale bohužel u mě zase bez odezvy. Pan Pešák se snažil dokázat, že koktaní má původ v křečích hladké svalovině krku (nebo tak nějak, jsem laik).
Tak nějak u mém věku už jsem ztratil naději, že budu mluvit někdy normálně. Naučil jsem se s tím žít, co mi taky zbývá ...Někdy třeba i zakoktám schválně víc do telefonu, oni si hned vzpomenou s kým jednali  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Klitoris
|
Zaslal: st říjen 19, 2011 8:03 pm Předmět: Re: Poznatky koktavého |
|
|
Cufi napsal: | Zdravím
je mi 23 let a koktám co jsem začal mluvit. Studuji na VŠ a píšu bakalářkou práci na téma " Koktavost pohledem zainteresovaného" ... Rád bych se podělil s věcimi co se mi přihodily, léčby a tak různě. Třeba si z toho někdo něco vezmě, třeba ne.... whatever